Interim NetSuite finance assistance for your convenience.

Lad Omnit hjælpe med finansen i din virksomhed – så er der mere tid til det du elsker.

NetSuite Finance?

NetSuites finans modulerne tilbyder en komplet, cloudbaseret finansiel platform, der automatiserer og optimerer din virksomheds økonomiske processer. Med moduler som bogføring, kreditor- og debitorstyring, moms, anlægsaktiver, konsolidering og rapportering, får I fuld kontrol og transparens over jeres økonomi, uanset kompleksitet og koncernstruktur. 

NetSuite understøtter real-time data, multi-valuta, multi-selskab og lokal lovgivning, hvilket gør det ideelt til både de voksende virksomheder og internationale koncerner.

Leave it to us.

Gennem årene har vores arbejde og erfaring vist os, at der i mange finans afdelinger med NetSuite som system, er en mangel på ordentlig og solid træning. Det gælder blandt andet under implementationsprocessen, hvor der ofte er fokus på andre områder i virksomheden. 

Finans modulet i NetSuite er mere proces orienteret end de andre ERP systemer bogholdere og controllere er vant til at bruge. I større firmaer der bruger NetSuite, kan der derfor være behov for træning, support eller komplet assistance inde i modulet. 

Vores finans interim afdeling understøtter to forretningssøjler:  

Finance department support

I Omnit kan vi hjælpe økonomiafdelinger, der allerede bruger NetSuite, hvad enten det er i forbindelse med en NetSuite implementering eller når der opstår behov for NetSuite ekspertise af andre årsager, f.eks. hos kunder, der allerede anvender NetSuite. Eksempler på opgaver omfatter:

  • Hjælp med bankafstemning i NetSuite samt vejledning i korrekte regnskabspraksisser. Derudover udfører vi kontrol af månedsluk. Dette kan beskrives som klassisk interim arbejde.

Succeskriteriet er, at økonomiafdelingen i stigende grad bliver i stand til at overgå til det næste forretningsområde (søjle nummer 2).

Finance department optimization

Formålet er her er at gøre finans afdelingen mere selvkørende via en “train-the-trainer” lignende tilgang.

Afhængigt af teamets kompetenceniveau vil Omnits interim team gradvist udfordre økonomiafdelingen til selv at løse flere opgaver. Succeskriteriet er et team, der i stigende grad håndterer de daglige opgaver selvstændigt — med fokus på, at afdelingen kan drive NetSuite Finance internt.

Dette forretningsområde har til formål at frigøre potentialet i NetSuite på den finansielle side. Her bidrager Omnit både med NetSuite finance- og tekniske konsulenter for at optimere økonomiafdelingens processer.

Optimization følger typisk efter support delen, men de kan også køre sideløbende, eller selvstændigt.

Eksempler på opgaver kan være procesoptimeret dokumenthåndtering og automatiseret behandling af banktransaktioner.

Omnit har været dybt integreret i vores finansafdeling. De har ydet interim assistance, support under go-live og optimeret vores finansprocesser både teknisk og funktionelt.

Interesseret i et gratis info møde?

Vi tilbyder altid et gratis rådgivningsmøde hvor vi kigger på dine behov, mål og nuværende set up – vi underskriver ikke med nogen, vi ikke føler er det perfekte match.

Du kan også læse lidt mere om teamet først.

Yay! Let's make it happen.

A demo can be done in any way you wish. But it's easier to plan, if we know a bit more about your situation.

omnit employees
Yay! Let's make it happen.

A free health-check is for everyone. Let's find out what you need, and how - and if, we can help!

omnit employees
Sorry to disturb you. Can we offer a free demo or consultation?

It's non-binding and for your convenience. We just want the best match for your company.