omnit tag

[vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” bg_image=”1893″ bg_position=”left top” background_image_loading=”default” bg_repeat=”no-repeat” scene_position=”center” top_padding=”9%” bottom_padding=”9%” text_color=”dark” text_align=”left” row_border_radius=”none” row_border_radius_applies=”bg” enable_gradient=”true” color_overlay=”#8b8580″ color_overlay_2=”#adadad” overlay_strength=”0.8″ gradient_direction=”left_t_to_right_b” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” column_element_spacing=”default” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_strength=”0.3″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” bg_image_animation=”none” border_type=”simple” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_custom_heading text=”CRM kundestyring med NetSuite” font_container=”tag:h2|text_align:center|color:%23ffffff” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” column_direction=”default” column_direction_tablet=”default” column_direction_phone=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” row_border_radius=”none” row_border_radius_applies=”bg” overlay_strength=”0.3″ gradient_direction=”left_to_right” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” column_element_spacing=”default” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_strength=”0.3″ width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” bg_image_animation=”none” border_type=”simple” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][divider line_type=”No Line”][vc_column_text]

Hvad er NetSuite CRM-systemet?

CRM er en vigtig del af din virksomhed, men hvad betyder CRM? Det er en forkortelse for Customer Relationship Management, og er kort sagt en hjælp til kundestyringen i din virksomhed, så du kan holde styr på tidligere, nuværende og potentielle kunder i dit firma. CRM kan give dig et simpelt overblik over både kundernes præferencer, interaktioner på din side, købsoplysninger og købsmønstre.

NetSuite CRM systemet er en del af Oracle NetSuite universet, og kan nemt integreres med andre E-Commerce løsninger, så du nemt kan følge hele kundens cyklus, fra interesse til endeligt salg og efterfølgende support. Noget af det vigtigste for din virksomhed er, at du kan forstå dine kunder og deres interesser og adfærd. Til din kundestyring, har du naturligvis brug for NetSuite CRM, der med dets mange funktioner kan automatisere mange af de processer du manuelt spilder alt for lang tid på.

Hvad kan du bruge CRM til, i dit Oracle NetSuite system?

CRM systemets smarte funktioner effektiviserer arbejdsgange og automatiserer mange af de processer, der optager meget af dine medarbejderes tid. Det handler blandt andet om kundeservice, hvor dine kunder nemt kan indsende formularer, der automatisk bliver sorteret inde i CRM systemet. Du kan blandt andet også indsamle informationer om dine kunder på hjemmesiden, og bruge dem til at sende marketing mails i form af nyhedsbreve og follow ups, hvis kunden har været på hjemmesiden.

Andre funktioner i CRM-systemet inkluderer:

  • Skarpe salgs prognoser, via statistikker og data
  • Real time dashboard informationer om hjemmesidebesøgende, clicks og basketsize
  • Cloud tilgængelig software, så alle dine medarbejdere kan tilgå CRM systemet on the go
  • Salgs- og marketing statistikker baseret på indsamlet data
  • Integration af data fra partnere og leverandører
  • Reducering af almindelige taste- og manuelle fejl, idet den smarte teknologi klarer de fleste processer

Ved at udnytte teknologien til at forstå dine kunder, kan du udnytte informationerne til at forbedre salget, fremtidigt køb for kunden og andet kundepleje såsom tilbud, der sikrer at kunden enten gennemfører sit salg eller kommer tilbage en anden gang. Udnyt kundens købsmønstre på din side, til mersalg og forslag af andre produkter i dit udvalg, der ligeledes ville passe til kundens interesser. CRM NetSuite er som skabt til at forbinde kunden til din virksomhed, så du kan udnytte teknologien til at forbedre kundens købsoplevelse, og dermed din forbindelse til dine kunder.

ERP og CRM

NetSuite ERP og CRM går hånd i hånd, og CRM-softwaren er skabt til at integrere perfekt med alle de andre E-Commerce tools og moduler, som du allerede har i dit ERP system.

Oracle NetSuite CRM-systemet blender flydende ind i din platform, så du har komplet real time overblik over alt fra salg, kundestyring, finans, marketing, lagerstyring, osv., på samme platform. Det er altså slut med at holde styr på flere forskellige apps, systemer og platforme, til hele forsyningskæden i din virksomhed. Med NetSuite CRM samler du nemlig hele kunden på samme platform, og kan holde øje med salget fra tanke til betaling.

Med NetSuites CRM tool kan du altså se og forstå dine kunder i en 360 graders vinkel, fra start til slut, og effektivisere hvordan du interagerer med dem. Skal din virksomhed styrke kundestyringen? Heldigvis er vi eksperter i NetSuite hos Omnit, så tøv ikke med at kontakte os – så finder vi ud af det 😉[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]